Årets första mjukglass

image360

Alexandra sitter i  solen o käkar mjukglass.

Våren är här kan det bli bättre?

Alexandra kom precis hem nu från sin farbror och Ulrika lite sent och jag visste inget men tur man e hemma hihi och att port kod funkade trodde liksom vi hade bestämt att hon skulle stanna kvar där tills hennes pappa kom,han skulle ju övernatta där med Alex.Det är bra att man får rätt information börjar bli rejält less på detta nu.
Men jag är glad att min dotter är hemma hos mig :-)

Dags att natta henne då

PÅ ÅTERSEENDE
Anna

Åhh va gott med mjukglass. Min sambo har tjatat hela vintern om mjukglass...ibland kan man tro att han är gravid ha ha. Nästa vecka har dom här borta på hörnan lovat att dom ska ha satt igång maskinen för säsongen Gissa om han har nedräkning...
Visst är det härligt med vår!
Hoppas att det löser sig med Alexandras pappa.
Kram på er

Lotta

Härligt att våren kommit, har haft 18 grader varmt(i skuggan) här idag = underbart. Synd bara att man jobbat hela dagen =(.
Tråkigt när det klickar i kommunikationen, hoppas det blir bättre !!

Petra

Anna:ja det är så gott med mjukglass känns att det är sommar på G.Ja det brukar ju alltid lösa sig kram

Lotta:samma temp här jätte härligt,ja det blev så mkt som inte blev som det skulle i v;-) kram