Ett gott skratt förlänger livet.

image338
Crazy mummy.....

image339
Mamma snorkfröken

image340
Bus kul vi har då :=)

Lite bildbevis på hur kul vi har om dagarna och korten har jag tagit själv inte helt lätt med denna papparazzi kamera.

Tjingeling
Angelica

Hej vännen..
Alltid lika roligt att läsa din blogg och alla bilder är så grymt fina!

Idag är jag ledig och det tackar jag för, med tanke på det fina vädret. Det gör att jag längtar ännu mer till semestern. Jag och Peter drar till egypten i juli och stannar i två veckor!! :) Åhhh..

Kramar om

Tess

härliga bilder!

Petra

Angelica:kul du kommenterar vännen :-)ska ni resa till Egypten härligt vad avis jag blir då ;-)kram på dig.

Tess:Man tackar välkommen åter kram Petra

VintageRetroPrinsessa

Finaste bilderna på 2 vackra tjejer.

Oerhört fina ;)

Kram
din vän Jessica på fel sida av stan hahahha :0)

Petra

Jessica:Man bugar och bockar :-)ja fel sida om stan ja:-)sköt om er nu e jag med o tävlar oxå jiihoo kram