God morgon onsdag

image342


image343

Natten har varit underbar :-)Vi la oss tidigt 22 tiden och Engla vakna bara 1gång inatt och de var vid 3 tiden hon ammade somnade om.Sov till 7 i morse riktigt skönt,Alexandra blev hemma från skolan idag hon behövde nog oxå få sova ut,hon va ju helt slut som artist igår när jag hämta henne.Inte lätt att vara i Norge:=) sen skola på det direkt o ingen sömn.jag får jätte dåligt samvete när barnen är trötta och ska till skolan visserligen somna hon i tid i går kväll men hon va supertrött i morse och behövde sova ut.

Solen skiner och vi ska ta oss en promenad senare.

Älsklingen är i Sthlm och jobbar guud så jag längtar det blir ju dubbelt upp här hemma :-) och snart dop och allt jag måste fixa en massa saker nu känns det som.

*skor
*kläder Alexandra
*Baka
*städa
*fixa porslin
Jag har säkert glömt ngt :-)

Puss o kram
mona liza

hej petra !
när e de dop?

mona liza

hej petra !
när e de dop?

Lotta

Soligt o skönt har vi det här i småland idag.
Hoppas du får en härlig dag, stressa inte ihjäl dig!

Petra

Mona Liza:dopet är i helgen:-)du bor nödvändigtvis inte i Tyskland el ??

Lotta:näää ja ska inte stressa men svårt att inte låta bli jue :-)kram

http://TUMADRE.blogg.se

sötnos!
jag har faktiskt ingen aning vad det för spruta. jag tror att båda fick tbc-spruta.

Kristin

Petra: Tack för idag!! Om du vill ha hjälp på stan på fredag så är det bara att säga till. Jag kan vara smakråd eller passa Engla i vagnen om du vill pröva något etc. Hoppas det går bra med muffins baket! kram

*Sofie*

Ah det är inget svårt att göra dem;) Blev dem goda då?!! Kram

Camilla

Svar: Ja, det var verkligen tur jag hade min mamma och mormor som hjälpte mig med allt inför dopet. =) Speciellt i söndags när själva dopet var, då fixade de det absolut sista, medans vi kunde vara hemma och ta det lite lugnare och fixa iordning oss. *kram kram*

Petra

Kristin:haha jag har inte hunnit till muffinsarna ännu hihi dagen försvann tack tack för fredagen tror björn e ledig annars tänker ja på dig;-)stor kram.
Camilla:skönt m hjälp...här har vi släkt tusen mil bort känns det som:-(men kul m dop kram

VintageRetroPrinsessa

Men hallå snacka om att vara kopia av pappa då ;)
Men lika söt för det hihiihihi ;)))))

ha det finast du bara försvann från msn ????

Kram

Petra

Jessica:jaha förlåt tror alex tog över där ett tag hihi.ja lik pappa men söt ändå ;-)kram