God morgon

God morgon alla bloggare!
Solen verkar lysa med sin frånvaro :-( kanske kommer senare?
De stora barnen är på skolan,ef jag hämtat Alexandra idag har jag lovat att vi ska gå till lekparken.
B flyger ner till Sthlm under dagen har ett möte men kommer hem senare i kväll.

Skulle behöva en ny vårgarderob hittar inga kläder att ha på mig,skulle behöva sola känns som det var väldigt längesedan nu förr sola jag nästan varje dag.

Nu ska jag läsa våran lokala tråkiga tidning hehe o dricka mitt kaffe.

På återseende

image412
emily

Tack för din fina kommentar :)

Åh vill också ut i parken idag och sitta i solen, låter hur mysigt som helst!!

Lina

Tjabba! nu har jag bjudit in dig, så kolla din mail, sen e det bara att logga in med din egen mailadress och eget lösenord! :)kram

Lotta

Här är det solsken som bara den o 21 grader varmt, men det blåser en hel del oxå!!
Blir ingen lekpark för våran del, ska iväg o jobba nu tyvärr =(
Ha en skön eftermiddag!

Petra

Lotta:jobba lugnt,här skiner solen oxå.