Goodmorning sunshine

image336
Mammas och Pappas sötis groda

image337


image335

Solen skiner man tackar för det!
Man blir på så mkt bättre humör och mår så bra.

idag ska vi hämta Alexandra på buss station hon har varit i Norge över helgen kom direkt till skolan igår morse (ngt trött) Hennes pappa skulle visst på ngt möte i sthlm i dag så då tog jag över.

Nu har vi fått lite mer intryck av dopet vad som ska hända och så.Prästen va trevlig :-)
Min stressade mamma ringe i går oxå att man kan bli så stressad för så lite haha love you mum....

Dags för lite nytta mitt lill hjärta sover fortfarande hallå dags att vakna snart :-)
VintageRetroPrinsessa

Hii hii mysigtmed sov morgon.
Fin hon var på alla korten.

snart är det dop hoppa satt det
går bra ;)
Vilken klänning la du undan vila ?

kraaaaam i solen

Petra

Jesica:Ja vi hoppas oxå det ska gå bra :-)jag la undan en aprikos färgad men jag har bestämt mig för den rosa jag köpte.kram

Anonym

Men vad söt hon var idag!! Vad kul att det blev den rosa klänningen, du får visa kort sen från dopet så jag får se den på! Kram

VintageRetroPrinsessa

Aprios är snyggt
var och kikadepå en aprikos dom hade på samma vägg som kassan kanske var det den ;)?

Petra

Jessica:ja precis den hängde vid kassan ;-)men jag hämtade aldrig ut den idag (glömde)