Jag lär mig nya saker hela tiden...

image249

Engla utvecklas och lär sig nya saker hela tiden nu,det händer så otroligt mkt nytt spännande häromdagen kom hon på tittut leken hehe hon gömmer sig under kökshanduken och väntar på att man ska säga tittut.
Hon hasar sig framåt på golvet och kommer åt de hon vill ha.
Hoppas bara hon slipper min influensa jag har.Fy nu har ja varit dålig sedan måndags,jag som skulle klippt mig/slingat håret idag.Ringde och avbeställde orka bara inte ta mig ut.
Fick en ny tid nästa lördag.

Hoppas Englas farmor/farfar hör av sig ang dop jag min nöt beställde datum innan att kolla om de kunde,de är ju i Australien på sem just nu.

Plikten kallar
på återseende.
VintageRetroPrinsessa

Hallå Petra kul att
se att du uppdaterar s man vet att du lever.

Visst är det kul då dom utvecklas ?
så mycket
som händer på en gång ;).

Nej har haft turen att hon ej bitit mig ännu :=)
inget jag skulle vilja heller.

synd ang hårklippningen men bättre att ta det då man känner sig kry och pigg.

ha en fin helg på er kram J

petra

Jessica:Jag lever:-)Tror jag??Det händer en jäkla massa nu m engla tycker jag hihi.Vi har nyss badat jo klippn får bli nästa lörd orka sitta där med ögon som hänger ner till fotknölarna hehe kram på er

Kristin

Stackar, hoppas det snart går över. Engla är söt som vanligt! Kan hon sitta själv nu? Hoppas ni har en bra kväll, kram.

petra

Kristin:Ja nu sitter lill-hjärtat själv hihi så fort jag e bättre måste vi ses ju...kram på er

Kristin

Petra: Duktig tjej :) Ja det är bara att du hör av dig när du känner dig bättre. Ha en bra söndag, kram!