Min nya bil är rosa

image348

En jätte skoj leksak mamma köpte till mig självklart blev det en rosa.
Den va go oxå.

All min energi bara försvann hallå vart tog du vägen????
Jag har ju miljoner grejer att fixa men jag hinner ju inget alls,lill Hjärtat vill bara bli buren hela tiden hur lätt är det då att städa undan och greja,sen min amningshjärna måste ju beställa smörgåstårta kom jag på, senast idag!
kläder måste shoppas.
I morgon blir det ju fullt hus här men allt brukar ju ordna sig men ändå.


Hur gör ni andra duktiga mammor?
emily

Ja dom är att dö för (nästan) :) Jasså, så din lilla heter också de, vacker namn.

Har egentligen aldrig tyckt om Bagis men nu börjar jag gilla de mer o mer. Min syster bor precis vid Nacka reservatet tror jag det är och där är det ju tok mysigt såhär års.
kram

Petra

Emily:ja gud det e jätte fint där fina promenad vägar och så nä bagis har väl blivit mer el mindre ett ghetto haha min mamma flytta därifrån för ett år sedan:-)kram