Min rygg har ballat ur ...

image242

Iförrgår fick jag besök av Annelie och hennes dotter Lina.Johanna och hennes son Vilmer de blir ett år i maj.
Jag bjöd på färdiga mackor från kondis kycklingröra o sallad,ef jag hämtat Alex på buss-station fick jag så jäkla ont i magen vi skynda oss hem när vi kom in i hissen kasta jag av mig kläderna hihi öppna dörren sprang in på toa jippie magsjuka va härligt (värsta som finns)Alex fick ringa hem B han kom på 5 min :-)
Ingen annan har blivit dålig av mackan men den va stark och Engla fick ont i magen på kvällen så jag tror de kan vart ngt in den ialla fall som jag inte tålde.Låg bara inne hela dan igår med Engla så fort hon sov kasta jag mig brevid henne och  gjorde henne sällskap.
Lite feber idag och jäkligt ont i min rygg :-(

Min käre sambo kom med 3 röda rosor och piggade upp mig :-)
Du är mitt allt.Vad jag älskar dig,du är den finaste för mig,ställer alltid upp i vått och torrt I love you...

Vad jag älskar dig min Prins :-)
.
VintageRetroPrinsessa

Åhh så gulligt med blommer det är ju så fint att få och vackert att ge bort.

Kram

Nathalia

Vilka vackra roser.
Vännen,jag är så glad att. Du är lycklig igen med livet.
Kram din vän
Nattis

petra

Jessica:ja det uppskattas.
Nattis:-) rosor är fina precis som kärleken kram