Tisdag och solen börjar titta fram...

image307

Frukost för mig och Alexandra i morse!
Kunde inte lägga ut bilder tidigare idag pga strul m blogg brrrrrrr.....blir det aldrig klart eller?

Engla har varit lite små gnällig hela förmidagen så jag har precis duschat o sminkat mig och kl e ju bara 13.00 he he.Det tar sin lilla tid med små bebisar.
Nu sover hon dock sin nap på soffan får se hur länge det varar!
Skulle ju vilja gå ut nu men vill inte väcka den Björn som sover ha ha,vi ska ju ändå till bussen om en tim och hämta hem våran Alexandra :-)

Nu måste jag fixa lite här hemma det ser ut som kaos annars :-)

På återseende
VintageRetroPrinsessa

smarrig frulle ;)
Frukosten är ju faktiskt den viktigaste måltiden på hela dagen ;).

Petra

Jessica:Ja den e viktig fick jag lära mig som barn :-)Alex e inte så hungrig på morgonen men jag jobbar på att hon ska äta.