Titt ut leken ...

image287

Vart är Engla?

image288

Tittut är så roligt nu!Allt Engla kommer åt nu blir till tittut lek.

Alexandra och B kollar på tv.Engla har nyss somnat och Thimmy ligger i sitt rum o kollar film.
Hoppas att man får sova lite bättre i natt det känns som det var en evighet man fick sova riktigt.Jag ammar 5 ggr per natt mest är det snuttandet som får Engla att vakna tror jag.

Imorgon blir det en långpromenix jag behöver massor med frisk luft ;-)
Har kännt mig så otroligt trött sista veckorna mkt beror väl på att man inte varit helt frisk heller.

Nu ska jag oxå hoppa upp i soffan och be älsklingen klia håret ;-)

Kram
Lotta

Rolig blogg med många fina bilder. Har haft tv-kväll med mina tjejer.Min lilla Theo(6år)somnade redan innan kör-slaget.Ha de så gott =)

VintageRetroPrinsessa

Åhhh klia hår är ju så avslappnande ;).

Visst är den kul när
ens barn utvecklas ;)
Nu sitter Bambi och kikar vad jag gör med stora ögon ;)

petra

Lotta:Tack :-)Min Alex e kvällspigg :-)Trevlig lördag kväll.

Anonym

Jessica:ja det är sååå avslappnande,kul när de utvecklas kram