Fireman in my house

Se större bild (öppnas i nytt fönster)

Jag höll på att sätta kaffet i halsen i förmiddags,nä så illa var det inte!
Det brann i våran tvättstuga!

Alexandra hade precis blivit upphämtad av hennes pappa de skulle fika på stan.
Som vanligt står jag alltid på balkongen och vinkar,de möttes av två brandmän som fråga om de var de som hade ringt?
So what?tänkte hennes pappa
när jag tittar ut genom sovrumsfönstret ser jag tre brandbilar ambulanser o polis shit vad rädd jag blev.
Alexandra ser förskräckt upp på mig genon bilfönstret sen ringer de till mig,faan vad rädd jag blev men det lukta ju inget o inget kunde hennes pappa se så jag försäkrade mig om att de va ju ingen jättebrand ialla fall

Prata med granntanten på balkongen hon mena på att torkskåpet stått på hela morgonen o fattat eld och våra fläktar som stängdes av igår kan ju haft ngn orsak till överhettning

som tur var kom ingen till skada!
Alexandra blev lite förvånad att lämna mamma i brinnande hus så där men de såg ingen brand men hon tänkte ju mer,men vi hade telefonkontakt och allt var ju lugnt ingen behövde utrymma sin lgh.

otäckt värre!
Linda

Oj då

Petra

Linda:Precis

Anna

Usch! De är obehagligt! Min stora skräck att det ska börja brinna! Tur att det gick bra!

Kram kram

Petra

Anna:ja samma här tur det inte utvecklade sig allt för mkt ush.