Fredagsmys


Alexandra och polarn käkar middag fläskfile m potatskroketter,sallad.

Har precis ätit kvällsfika färska majskolvar :-)

sprungit på stan o shoppat och träffat jessica med hennes lilla Bambi och Kenny boy.
Vi tog en fika sen innan hennes buss skulle komma,samma gamla vanliga ställe gissa om vi e stammisar?
nu ligger tjejerna och kollar film,Engla busar runt här med B och thimmy

Dagens shopping från second Hand till Lindex och h&m


Titta jag kan stå själv!sååå duktig mammas princess
VintageRetroPrinsessa

Hallå vännen :=)

Tack för i dag får man väl säga :=).



Vilken fin glaskupa du har på bordet med ljus i .





Duktiga engla.



Just ja skulle ju oxå köpt såna där bomulls tussar ;)

ska in onsdag kanske kan ses då ?

ska in fredag med ska göra mina naglar så ;)



Vill shoppa meeeeeeeeeeeer ;)

Fast jag måste shoppa lite snygga höst kläder till mig med viktigt viktigt får ju inte glömam bort sig själv ;)



Kram vännen

Petra

Jessica:ja vi kan ju ses då :-)ska lägga mig nu alla barn flyger omkring mig här mitt i natten guud vi kommer nog sova länge imorrn kraaam

Anna

Åhh va duktig Engla är, hon går nog oxå snart :)

Fina saker ni shoppat!

Kram kram

Petra

Anna:Tack ja hon knatar nog omkring här snart:-)