Godmorgon Torsdag

Har sovit så dåligt i natt så det är lika bra att kliva upp.
Alla i huset sover,Alexandra vaknade i natt och la sig brevid mig ngt varm och kunde inte ligga still.
Hon har fått feber stackarn,just nu ligger hon här på soffan brevid mig och sover!

Regnat har det gjort i mängder trodde klockan var mkt mer men har nog varit vaken sen 5.
Lika bra att öva att kliva upp tidigare  nästa vecka börjar ju skolan.

Mina fina tjejer :-)

Kristin

God morgon!! Här är vi också uppe tidigt efter en orolig natt. Hoppas Alex kryar på sig och att inte ni andra i familjen blir sjuk. Kramkram

Petra

Kristin:jag kände mig dålig i helgen hade nog lite feber lördag natt.Hon har redan piggnat på sig,-)kram

VintageRetroPrinsessa



Hoppas at detgick bra när M skulle hämta Alex och att ni slapp regnet på stan ;)

Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

Petra

Jessica:vi slapp inte regnet fy va det regna B fick hämta oss hihi kram ses i morgon