Kvällsmys




I dag har vi gått på stan och det är barnens dag här i övik men så fort vi kom till festplatsen så börja det tokregna;-)
Alexandra hade ingen lust att åka ngn karuselldå det spöregna så vi köpte sockervadd och gick hem.
Engla sov i vagnen,har fortfarande feber.Sov knappt i natt heller hon skulle amma o snutta hela natten så runt småtimmarna fick jag sova nån timme phu två nätter i rad nu med detta snutttande.
Hoppas hon blir frisk o kry snart.
Men hon har nyss fått alvedon o ätit lite nudlar dock det ända hon äter nu!

Nu kallar barnen på en seg o trött mamma dags med kaffe efter maten som B min kära älskling lagat  tsss ;-)

VintageRetroPrinsessa

snyggingar ;)

Mysigt att sitta hela familjen samlad och äta.



Ja herregud vilket väder tidigare hos oss både spöregna det och hagla.



Du kan ni dricka vattnet nu ?

Hörde att man kunde få mask om man drack vattnet :(

fy fan vad äckligt.





Ha det finast och hoppasatt Engla kryar på sig,





stor kram Engla från Bambi

Marie

Åh gud så snyggt inrett ni har det ! Jag älskar ljusstaken på bordet och din svart/vita tunika. Var har du köpt detta?

Trelig blogg. Första gången jag är här!

/Marie

Anna

Va mysigt ni ser ut och ha det! Hoppas lilla Engla mår bättre idag.

Kram kram

Petra

Jessica:ja det är mysigt att sitta tillsammans;-)

Engla är tyvärr inte bättre varit vaken o snutta hela natten hög feber:-(ska ringa läkaren i em kram.



Marie:Tackar för det;-) min tunika är från Lindex välkommen tillbaka får man väl säga då!



Anna:ja det är mysigt när alla kan sitta tillsammans o äta i lugn o ro ;-)synd bara att Engla fortfarande är sjuk. Kram