Min Käre Vän!



Gissa vad jag ska göra nu då?
ja precis jag ska upp och hänga tvätt
Det blir ju minst 7 maskiner i veckan ;-)

Om jag ska vara ärlig så tycker jag om att tvätta hatar när korgen börjar bli halvfull
Det doftar gott :-)
värre är det att vika in allt i garderoben då vi har väldigt ont om plats!

VintageRetroPrinsessa

hiii hii dåär du som jag ;)

Jag hatar smuts kkäder och vil snabbt få det rent ;).





Älskar doften av rentvättade kläder hihiihi ;)



Ha det finast

Linda

Men gud kvinna ät då!!

Anna

Ja jag håller med tvätta är helt okej men stryka och vika är sååå tråkigt. Tyvärr har min sambo tvättningen på sig och jag har vikningen för jag vill att det ska vikas fint i skåpen och då är det bäst att göra det själv :)

Kram kram

GucciMama

själv tvättade jag sex maskiner idag. hela huset luktar gott. ha en bra kväll

Petra

Jessica:ja det är så fräscht med nytvättat;-)



Linda:;-)äter ständigt!



Anna:nja jo man vill ha fint i skåpen men oftast blir de rörigt ef ngr dar igen phuu kram



GucciMama:oj där låg man i le ;-)

Ebba's mamma (Angelica)

Eb sån tvätt maskin har jag med :-)

Och en massa tvätt...

Kram,,