Regn åter regn


Så här glad såg Engla ut i går kväll då hon fick se på Telletubies:-)

jättekjam säger ju Teletubbisarna

Idag har det regnat hela dagen och åskat i natt.
B tog flyget i morse till sthlm ska jobba ngr dagar igen.

Jag och barnen gick till biblioteket och lämnade utlästa böcker.Alexandra och Engla hade kul och lekte i deras båt som finns därinne.

sen gick vi till Lindex och köpte gympa kläder till Alex som hon ska ha när skolan börjar igen!

Köpte oxå med oss ett kilo blåbär hem som vi ska mumsa på snart!

Idag har de stängt av fläktarna i huset så vi får inte steka ngn mat idag o i morgon,men hallå hur gjorde man förr då det inte fanns köksfläkt då?finns det inte fönster jaja jag tänker steka fisk jag kan ju inte svälta ihjäl,eller kanske hyresvärden kan bjuda ut oss på middag?vi får väl se hur osigt det blir?

Nu ska Thimmy till skolan o göra lite skolarbete inför skolstarten min duktiga storkille;-)

På återseende
VintageRetroPrinsessa

Hallå söt hon är i sit blonda hår.

Hittade nu nå nra gympa kläder..?

Tänkte kika på stadium till kenny ;).



Stek på du :=)



Du hade du lust äta sushi på fredag `?

Typ vid 12.00 tiden ?

hihiihih ;)





Ha det finast så hörs vi kram

Anonym

Jessica:ja hon e så sötis;-)ja vi hitta på lindex de hon ville ha.

ja vi har stekt mat o bra gick d

ja sushi de blir NICE

kram

Anonym

Jessica:ja hon e så sötis;-)ja vi hitta på lindex de hon ville ha.

ja vi har stekt mat o bra gick d

ja sushi de blir NICE

kram

GucciMama

Här trodde jag att Valencia var den enda som tittade på teletubbies. Jag är inte så förtjust i dem kan jag säga, rättare sagt trött på deras tinki winki lalal...osv.Byter till Barbie eller liknande och då gråter hon. tokfia

Petra

GucciMama:ha ha ja man blir lätt less på höra jättekjaaam min 8 åriga dotter kolla ju oxå på telletubies när hon var liten.

Tina

Teletubbies är en favorit härhemma också. :D

Petra

Tina:jasså ja de visst spännande