Snart kalstider!

Muffins och cupcakes - grundrecept

I september månad fyller alla mina 3 barn år så det krävs lite planering he he som ni förstår:-)
så här fint vill jag ha på vårat kalasbord.

Dags att börja göra inbjudningskort och shoppa presenter och baka ;-) jag är ingen hejjare på det där med bakning men får man tid så är det jäkligt roligt.

Ja nu vet ni vad jag har att göra!

Ngn som vill erbjuda sig att baka?
städa?
slå in presenter?
nä jag skoja bara men lite tips är alltid kul att få.

Kram på er!
Tess

muffins med glasyr på toppen e bara så läckra!

Petra

Tess:ja och så enkelt men snyggt.

Anna

Jag skulle gärna hjälpa dig :) Kalasfix och baka är bland det roligaste jag vet! Jag längtar till Isabellas kalas i oktober.

Kram kram

Petra

Anna:åhh vad du e snäll ;-)ja det e dax att planera nu!kram kram till er