Tand efter Tand ploppar upp



Nu när jag tittat in i englas mun ser jag att det är 3 tänder som är på väg att spicka upp.
Kanske därför hennes aptit inte vart den bästa?
Min lilla goding börjar få en massa gaddar nu;-)

Dags att börja göra sig i ordning och planera middag ska hämta Alex vid busstationen på em oxå:-)
Duktiga tjejen som åker buss till/från skolan varje dag!

Nu river Engla ner allt hon ser dags att springa!
XON

God morgon

besök gärna min blogg :)

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till med teknisk hjälp på datorer mm :D

VintageRetroPrinsessa

Go fisen.

ja det är ju så att säga en liten kämpig period det där med tänderna men hoppas att det går bra.



Pssst har hon sugit på nappen nåt mer i dag ?



Kram vännen



Petra

Xon.blogg.se:ok ;-)



Jessica:ja kämpigt värre,nja lite grann har hon snutta på napp men inte som igår kram kram

Anna

Så söt hon är! Ja det är kämpigt att få tänder! Hur går det med nappen? Tycker så synd om dig som inte får sova.

kram kram

Petra

Anna:på nätterna är den inte så populär tyvärr men vi ska kämpa vidare hon har den lite grann på dagarna.kram kram ja sova vill man.-(