Teletubbies är min favorit



Så här nära kan man ju oxå står och titta på teletubbies!
Englas favvoprogram hela hon hoppar och skrattar så fort de dyker upp i rutan och helst vill hon ta i dem.

Jag har aldrig förstått vad det är för ngt? apor ?rymdvarelser?
ngn som vet?

Min äldsta dotter var lika fascinerad av detta barnprogram när hon var lika liten som Engla :-)
så jag kan ju det där nu phu

Jättekjaaam dags att säga hejdå dags att säga hejdå tinky winky lala poo säger hej hej hej

dags för mig att säga hej oxå för nu ska jag försöka få min vilde i säng!
GucciMama

hahaha Valencia älskar oxå dem men snacka om att jag är trött på dem. Hon blir så glad närhon ser dem. Hon gillar inget annat så jag har tp alla filmer´.



Ja du jag har min brors bröllop och valencias kalas i september så jag har oxå fullt upp. massa planering

Anonym

GucciMama:ja alla barn verkar gilla teletubbies;-)



Men kul då med bröllop oxå;-) ja det gäller att planera men det är inte alltid så lätt när man har så mkt i skallen jämt;-)

Anna

Ja vad är det med barn och Teletubbies??? Jag tror inte att jag vet någon unge som inte gillar dom. Jag blir helt galen men dom gillar det ju så det är bara att stå ut. Hi Hi!

Kram kram

Petra

Anna:ja de e bara att försöka stå ut he he de e roliga kram på dig!