Urban Urk



Urban Urk säger jag!
Vad gör man när vissa personer i ens omgivning luktar svett,gammal ost?ja gud vet allt otäckt
ska man säga till?de kanske inte har luktsinne?
Men faktiskt en gång blev jag tvungen att säga till den här personen att de stinker om dig!
vet ni vad ja fick till svar?
Jag vet det!Men snälla gör ngt åt det då.

Tycker det är lite äckligt när personen vet om det och inget gör.

Nu ska jag blogga vidare här kan ju passa på att säga att jag är nyduschad med lilla Engla ;-)
Hon sover så sött nu och jag dricker mitt vatten och äter min torkade frukt.

Thimmy ser på tv.
imorgon kommer min kärlek hem han satt på ngn uteservering och drack öl o käka mat(FUSK)
Sen kommer ju oxå storprinsessan Alex hem,hennes pappsi skulle komma hit med henne!

Engla fick oxå prata med mormor i telefon idag det var superkul hon vägra ge mig luren hehe,spännande det där.