vår Engla 11 mån idag!



Vårat hjärta blir 11 mån idag!
Om en månad blir hon ett helt år tänk det var inte längesedan du låg o sparka i mammas mage

Är så lycklig att du finns i vårat liv
Vårat lilla busfrö.



vadå big mummy 4 dar senare kom du ut som ett skott ;-)

Älskar dig våran baby Engla!
Anna

Grattis Engla!

Kram

Tess

grattis på 11-mån dagen engla!

vilken fin mage du hade =) jättefin!

kram

Petra

Anna:Tack :-)kram



Tess:ha ha värsta största phuu. men tack och kram

GucciMama

Om nio dagar blir Valencia 11 mån. du var inte alls tjock. bara mage ju. Själv gick jag upp 40kg med min lilla flicka. Jag var inte söt du.

Petra

GucciMama:joooo jag var som ett hus sa alla men de e sant jättemage hade jag o den ville aldrig sjunka heller den stod ju rakt upp;-)sen massvis med vatten hade jag men jag gick faktiskt upp ca 30 kg