Våran dag







Idag har vi tillbringat dagen med kristin och hennes söta Nova.
Vi tog och slog ner oss i lekparken med våra filtar
käka lite lunch och surra.

Tog oss en promenad sen så tjejerna skulle få sova,he he men Engla va på sitt envisa humör så jag fick bära henne på min arm och köra vagn med den andre tur man har 2 armar och inte är bläckfisk ;-)
Kristin fortsatte in i shoppingdjungeln ja tog min bäbis och trippade hem.

ef lite mys så somna tillslut fröken och sov en tim.

Tack för idag tjejer vi ses snart åter!
Linda

Joo jag vet haha men är nog inget ja skulle sätta på mig och gå ut i

Lotta

Men så orättvist, har ni haft sol ??

Här har det regnat hela da'n =(

Ha de gott, Kram !

VintageRetroPrinsessa

mys pys låter som ni haft en toppen dag

ha det finast

Petra

Linda:ok kanske inte

Lotta:ja sol o lite moln men inge regn kram

Jessica:jepp kram