Våran Dag


Engla&Nova käkar majsbågar;-)

i dag har det regnat som mest hela dagen!
Efter vi lämnat Alexandra i morse på bussen så skickade jag ett sms till Kristin och tyckte de kunde komma förbi på en fika!

Alltid lika trevligt när vi ses!
Brudarna busa lite på golvet och käkade en massa majsbågar;-)

Engla har ätit lite bättre i dag så det känns alltid bra!

Pappa B är i sthlm men kommer hem till oss i morgon kväll vi saknar honom här hemma.


Nu ska vi busa med storesyrran som varit på skolan hela dagen.

Kristin

Haha, vad snabb du var att lägga ut bilderna :) Nova har slocknat i vagnen nu så jag passar på att blogga. Kram

Petra

Kristin:ja nu har jag lärt mig hur man gör hi hi Engla somna i vagnen nere vis busstation men nu e vi vakna o glada kram

Anna

Sötnosar! Ja det är alltid trevligt med fikagäster.

Kram kram

Petra

Anna:ja det är det;-)kraam

Lotta

Ja jag tror det varit dåligt väder i hela landet idag =( Vid 8-tiden kom det en skur här som inte var av denna världen, t.o.m. bilden på tv-n försvann =O

Till helgen ska det väl bli bättre har de sagt, får hoppas på det !!

Ha de gott !

Mysiga bilder på kidsen =)

Kramar !

Petra

Lotta:ja du det vräääker ner här nu phu inge kul alls man vill ju ut!Hoppas helgen blir bättre så man kan hålla sig ute lite mer;-)kram

VintageRetroPrinsessa

Söt tjejerna ;)



ha det finast

Petra

Jessica:jaaa sötisar;-)