Vattenbrist och sömnlös natt!

Lilla Hjärtat har fått feber och har sovit jätteoroligt i natt
Hon har snuttat konstant på mig;-)gaaaah jag ser stjärnor snart!

Är det ngn som vet om det är vanligt att barn får feber när tänderna är gå G?
Jag ringde till bvc i morse och frågade men det sa att det inte skulle tillhöra,tyvärr så var det ngn jag inte kände som jag pratade med de andra två som brukar jobba var tydligen inte där.Fick en känsla av att mitt samtal var helt  i onödan kände mig bara i vägen och dumförklarad grrrr....ef som Engla hade röda hudutslag med vita blåsor i ville jag veta vad det kunde vara?Men konstigt nu e de borta och jag tror att det har med feberna att göra då hon blir så varm!

Just nu tar hon igen sig hoppas hon kan sova nu ett tag!

Fick ett sms från Thimmy
-Drick inte vattnet det är smutsigt!
hmmm ef allt regn här så har huvudvattenledningen råkat ut för en rejäl läcka.
Det är stor risk för vattenbrist nu och vattentankar har placerats ut i olika delar i kommunen.
så jag passade på att koka upp vatten till Engla ef som hon ska dricka mkt vatten då hon har feber.
Hoppas de löser detta idag!

Nu ska jag göra i ordning här hemma!
Solen skiner idag så det känns ju lite mer uppiggande.


Mammas älskade goding krya på dig nu lillhjärtat!
VintageRetroPrinsessa

:( stackaren

hoppas att dom dumma blåserna håller sig borta och att Engla får vara frisk och KRY vilket är det viktigaste hade en här hemmasom låg sög på bröstet hela natten lång hihii ;)

Kristin

Jag tycker att man ha hört att dom kan få feber när dom får tänder. Som vi pratade om igår så kan man ju få olika svar hela tiden från BVC. Men men hoppas lilla Engla snart mår bättre. På radion sa dom att vattenproblemet skulle vara fixat till 14 men slå på radion och kolla om det stämmer innan ni dricker. Kramkram

Petra

Jessica:ja hon e redan mkt piggare min lillgumma:-)kraaam



Kristin:ja precis ja dessa bvc tanter;-)jag kokade upp vatten till Engla men själv drack man ju en hel del innan man visste ngt hihi ja lite skit kanske rensar min mage nu då;-)toa vattnet e ju brunt kram kram

Tess

jag har oxå hört att feber kan förekomma vid tandsprickning. kram

GucciMama

Valencia hade feber så det är helt norma´lt speciellt nu när flera tänder poppar ut samtidgt så jag tror inte du har något att oroa dig för.

Valencia åt inget och drack bara vatten när hennes feber var som värst i några dagar. Ge henne Ipren istället för alvedon det är mer febenedstättande och går direkt på febern.

Låt henne helst vara med blöja bara, inte massa kläder. Hoppas hon blir bättre snart.

Valencia är jätte sjuk hon med, förkylning.

Kristina

Så himla söt hon är!!!

Petra

Tess:Tack för det precis vad jag trodde oxå men bvc sa ju nej:-(



GucciMama:tusen tack för ett lugnande råd man blir ju helnojjig:-(ipren ok då ska ja be min pojkvän köpa det bums!



Kristina:Tack tack ja min sockersöta Engla;-)