50 Mil i Bil

Har suttit i en bil hela dagen!
Resan ner gick bra och Engla sov gjorde dock ngr uppehåll för mat och bensträckning:-)

Handlade middag på konsum coop i bromma sen hem och laga mat lillhjärtat har precis somnat
lite sent men hon har sovit så mkt i bilen :-)

Imorgon ska jag och Engla hälsa på mamma/mormor medans pappa B jobbar!
Min bror var där idag och hälsade på synd att jag inte hinner träffa honom något för han flyger hem till sig i morgon:-(
Vi åker alltid om varandra men till julen hinner vi nog ses igen:-)

Dags att  sminka av sig och nanna kudden snart.



Blöjbyte på statiol :-)


Hittade en söt choklad kalender till Alexandra.


Lite snacks till Engla måste prova allt nytt självklart sockerfritt och den hittades på barnmatshyllan:-)
Nathalia

Vad bor din bror nu?

VintageRetroPrinsessa

Aha det är där ni är :0)

var det en spontan resa ?



Vilken söt kalender :0)

Madicken har oxå en Hello kitty :0)

fast hon har ätit upp all choklad hahahhahaha :0)

spännande du får ge utlåtande om den nya snackset till Engla alltid kul att veta.



Hoppas din mamam blir glad för den fina stenen kraaaam

Linda

Du har fått en award hos mig.



Kram

Anna

Isabella äter oxå bara snacks från Organix. Jag tycker att dom har en massa jätte bra ätbara saker!! Isabella älskar det men en annan tycker att vissa av dom smakar som hundmat luktar ha ha!! Ibland önskar jag att jag kunde äta lite av hennes istället för att trycka i mig en amssa socker!

Hoppas ni får det bra nere i Stockholm!

Kram kram

Petra

Nathalia:Han har flyttat till Malmö för typ 2 mån sedan.



Jessica:nja jo jag ville ner till mammsen:-)hon blev jätte glad över stenen sen blev hon nog glad att få se oss igen,den va så söt hello kittyn så ja kunde inte motstå hihi kram



Linda:jasså ska kolla:-)



Anna:ok vi har inte dessa i övik vad ja vet;-)men ja de luktar hundmat haha men fina förpackningar hehe ja då vi har det bra här men ingen snö. kram kram

Amanda

Vilken söt kalender! ^^