Äntligen Hemma

Igår flög vi hem från sthlm och flygresan gick super bra med lilla Engla.
Vi kom hem sent och hon somnade i flygbussen på väg till övik sen fortsatte hon sova för natten så det var skönt.
Lite värre för stackars B som skulle ta 06.20 flyget tillbaka igen!

Nu är vi i alla fall hemma och det känns skönt att man har de stora barnen omkring sig igen oxå man saknar dem så mycket när man e borta ngr dar!

Tyvärr så glömde jag kamera sladden kvar i lgh i sthlm men B flyger upp imorgon så då bjussar jag på ngr bilder.

Det var så skönt att få tillbringa min tid nere i sthlm med mamma det kändes skönt och hon blev så glad att jag kom ner :-)
Besökte henne på sjukhuset igår och vi körde hem henne oxå för hon fick permis igen tills i morgon ;-)
Känns inge kul att se sin mamma sjuk hon mår så illa och är så trött hela tiden och fryser och har feber.
Jäkla skit sjukdommar det finns!
Men troligtvis blir det op snart och det låter lovande mer svar får vi reda mot slut av veckan då ska röntgen bilder vara klara.

Nu ska jag snabbläsa lite bloggar som jag inte har hunnit göra så mkt på sista tiden förutom mina favvisar då :-)
Men så jag svammlar...

Trevlig kväll/natt