Glädjen försvann.



Bättre dagar har jag haft
Det känns inge bra alls nu
skiten sprider sig

Love you

varför varför varför????
Förbannade jävla skitsjukdom
VintageRetroPrinsessa

:(

jag vet att inga ord kan hjälpa

och jag kan heller inte förstå hur du känner dig.

Men jag vill att du ska veta att jag tänler på dig massa.



Kram Petra

Kristin

Stor kram, tänker på dig!

Petra

Jessica:jätte tack för din kommentar så trist när man inget vet längre bara en lååång väntan och man vet att det sprider sig allt tar sån tid innan de gör nått?kram och tack för att du bryr dig det gör mycket.



Kristin:Tack jag vet du tänker ;-)ditt sms värmde kram kram och hoppas Novas öroninflamation går över nu.

Lotta

KRAM !

GucciMama

Jag beklagar verkligen :-( Vet hur det känns

GucciMama

Jag beklagar verkligen :-( Vet hur det känns

Petra

Lotta:Tack snälla du



GucciMama:jag vet det är inte skyst att förlora sina föräldrar när man e så ung usch vilken hemsk sjukdom det är.

Anna

Usch! Tänker på dig!

Kram kram