Happy Birthday To ME.....


Bild togs 13/12 av proffset Alexandra :-)


Hipp Hipp Hurra!
Idag blir kärringen 38 år Grattis till mig
senaste 8 åren har jag firat mina födelsedagar på lite udda ställen som flygplatser o s v
Denna gång i blev det i Sthlm precis som förra året :-)

Har sovit trångt och mindre bra i natt
Engla slockna halv 2 i natt sen har hon krånglat hela natten.

Nu ska jag fixa frulle sen hoppa in i dusch sen blir det att hälsa på mamma på sjukhuset
senare kommer syrran m fam!

Ha en fin dag det tänker jag ha:-)
kram på er bloggisar!
Lotta

Stort grattis på födelsedagen =)

Hoppas du får en jättebra dag, kram på dig !!

vintageretroprinsessa

GRATTIS

Hoppas att dagen blir underbar med god mat och kanske lite fina paket :0)









Kärlek

Kristin

Grattis på din dag!!! Stor kram från oss

GucciMama

Grattis grattis:-)

Anna

GRATTIS!!!

Hoppas du får en bra födelsedag!

Kram kram

Petra

Tack Tack för alla kommentarer:-)

Kickan

GRATTIS!!

Många kramar

Petra

Kickan:Tack tjejen kram kram

Ebba's mamma (Angelica)

Grattis i efterskott...