Love you mummy



Hoppas Hoppas och håller mina tummar och tår för min mamma att det är positiva besked hon får i morgon.
VintageRetroPrinsessa

Usssh hoppas att det går bra i morgon :(

Kraaaaam

Anneli

Håller tummarna här åxå...

Kramar

GucciMama

Hoppas allt går bra... håller tummar och tår

Lotta

Hoppas allt går bra !!

Kramar på er =)

*Sofie*

Vet inte riktigt vad det gäller men håller oxå mina tummar hårt för din mamma idag=)



Kram

Amanda

Håller tummarna här hemma med!! Hoppas det går bra!!

jane

hej...

hur läget???

vill du ha gratis kläder???registrera dej på länken då...gratis

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

har även till gratis smink i min blogg om du vill ha det oxå!!!ha en bra dag!!!

Anna

Hoppas att det går bra, håller oxå tummarna!

Kram kram

Anonym

Den nya kill bloggen yechi är överlägsen.

Check it out!

http://tavlaovinn.blogg.se

alexandra

jag håller okså tummarna för mor mor

Petra

TUSEN Tack för alla fina kommentarer även du min buse Alexandra:-)