Med skägget i brevlådan


Visst e den fin våran nya häst från hästens gjorde fynd på second hand i dag :-)


Babbeltjejen har haft en bra skoldag och nu är det bolibompa som gäller.

Har nyss ätit middag och nu är det bolibompa dags!
Har hunnit med en del här hemma och det känns skönt när det snart är helg.

ska snart skynda mig härifrån så jag kan ta en dusch sen blir det du är vad du äter i kväll med skipper och nytt läge
mina favvoprogram ;-)


Att nappen är upp och ner det spelar visst ingen roll :-)

Vad har ni för er?
VintageRetroPrinsessa

Men guuud just den ädr häten kollade min kompis på i går han lg ju på leksaks bordet :=)

Kul att ni köpte han hiihihihi ;)



Tack för sms och att du skrev i bloggen bambi tackar :0)

Anna

Nytt läge tittar jag oxå alltid på :)

Hoppas du får en mysig kväll

Kram kram

Petra

Jessica:jasså vilken tur hästen fanns kvar till mig då;-)B tyckte till och med om den haha.



Anna:ja nytt läge e bra man lär sig alltid ngt då man går i hustankar kram

GucciMama

Tack. Hoppas allt gick bra med mamman din.

GucciMama

Tack. Hoppas allt gick bra med mamman din.

Lotta

Vilka mysbilder !! Hästen var ju helskön =)

Ha de så gott, kram !

annika

kul att du halkade in hos mej! Söta barn du har !!

Vi lär nog höras igen! Sov gott :) Kram !!

Petra

GucciMama:nja så där gick det väl:-(



Lottsa:ja visst var den ;-)



annika:Tackar ja vi hörs nog igen :-)kram