Nyårsfina!


Mina småstjärnor:-)



GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI ER ALLA!


Ikväll blir vi hemma och firar med familj i lugn och ro :-)
äter god mat och skålar i champange.
Hade gärna velat fira i en stuga någonstans med resten av familjen:-)
jag hoppas att 2009 blir ett betydligt bättre år för min käre mor.
även om vårat år har varit händelserikt med Engla och mina andra två barn så önskar jag att mamma får ett friskare liv!



Nathalia

Gott nytt år önskar jag er med.

I kväll kommer en god vän över på middag. Joakim är och hämtar henne nu.

Hoppas ni får en fin kväll.

Kram/N

Tess

gott nytt år!

hoppas din önskan slår in, kram

Petra

Nathalia:Gott nytt år ha en kul kväll med vännen:-)



Tess:Gott Nytt år ja jag hoppas det kram

Amanda

Vilka underbart fina nyårstjejer! ^^



Gott Nytt år och god fortsättning!