Pyjamasen e på och vi titta på idol


Ensam i soffan i lugn o ro och tittar på IDOL med Alexandra

,Men tiden med lugn och ro varade inte längre än 15 min
då lilla Engla hade sovit klart tyckte hon.


Mamma jag kan ju missa IDOL

Tjihi där fick vi Engla var pigg och glad och dansade framför tv:n
tog våran choklad och tappade ut tillbringaren med saft på golvet
phu nu somnade hon dock.
Blir det inte sovmorgon i morgon så vet jag inte vad den lilla damen går på hmmm.

Kevin vann och det var huvudsaken för den här kvällen :-)

Alexandra knoppa på soffan och henne tänker då inte jag bära upp för trappen
Har liksom ingen lust att hamna på akuten med brutna armar o ben om vi ramlar
så hon får sussa vidare i soffan,

Nu tänker jag lägga mig och läsa mina tidningar för det är jag värd tycker jag
Herregud klockan har blivit lucia oxå
kanske man ska ta fram luciakronan och lussa för barnen nu när de somnat höhö

God natt bloggen !