Slask väder


Myspys i vagnen:-)

Idag hade vi en lekdejt på leklust vi träffade Kristin och Nova!
Tjejerna lekte med kuddarna o busade runt.
Sen tog vi en sväng på stan i det slaskiga gråa vädret :-(

Nu vill vi ha snö.

Jag och Thimmy och Engla åkte till Barnens Hus ikväll och köpte mina 2 första julklappar tjihoo det tar sig:-)
Engla hade hur kul som helst därinne hon skulle dra varenda dockvagn o köra gåbilar och lyfta klossar o spela på alla ljudleksaker ja hon hade det riktigt roligt så nu vet vi vad Engla önskar sig av tomten:-)

Sen fortsatte vi mot en liten presentbutik i domsjö och gissa därinne hittade jag den finfina stenen( älskade mamma)
Den är så fin :-) och en fin person ska få den.
En som kämpar!
GucciMama

Hon sover hela nätter utan att vakna. Det har hon alltid gjort sen jag slutade amma. Hon brukade sova flera ggr per dag i flera timmar men hon somnade alltid klockan åtta oavsett men den här veckan har hon vägrat sova innan elva så jag försöker och inte lägga henne på dagen och se om det hjälper :-)

Vicki

Inne och kikar i din blogg och ser hur du har det!!



Hur gamla är dina barn?

Är du hemma fru på heltid?



Vicki

Sandra

Åh, alltid kul att läsa din blogg! =)

Har inte orkat skriva själv på en vecka nu, haha!

Håller med om idol, Kevin är ju så himla bra! Och humöret och inställningen har har! =D



Och vad fint du hade gjort med adventsljusen! Blir så avis, kommer själv aldrig på sådär fina grejor! Hehe.. kör med gamla hederliga adventsstakar jag..



Alexandra körde hårt med mig i fredags, haha! Körde en omgång på dansmattan mot henne, är ju som ett helt träningspass att köra en låt där, haha!



Ha en mysig vecka! Kram..

Petra

GucciMama.ok ja det är inte lätt med dessa sovtider o allt de har ju sina faser som de ska gå i genom här i livet hihi lycka till.



Vicki:Kul du tiita hit:-)Mina barn är 18 år 8 år och 1 år jag är mammaledig just nu:-)



Sandra:Tackar Tackar jag gillar att pyssla då tid finns och det gör det inte så ofta men adventgruppen gillade jag hihi oj då verkar bra med dansmatta jag tittade på en i går ska nog köpa en i julklapp till Alexandra,ja Alex tyckte du var så snäll hihi kram



Petra

GucciMama:ok skönt o sova hela nätter men de går väl igenom ngn fas igen kanske hihi kram

Vicki:mina barn är 18 0ch 8 och 1 år och jag är mammaledig just nu:-)tack för du titta in välkommen åter.

sandra:Alexandra tyckte det va kul med dansmattan sen berättade hon att du var snäll hihi kram