Söndag med sol

Igår gick vi i lugn och ro och shoppade lite julklappar åkte först till Kista gallerian fick reda på att de stänger 22.00
alla dagar, inte illa.

Fortsatte sedan mot Solna C jag vill ha tag på ngt fint att ha på mig på julafton men det e svårt att hitta något tycker jag.
Hitta en massa kläder till barnen i alla fall.
Åt sen lunch på Mc donalds och Engla slukade våra strips ;-)

Fortsatte sedan mot Huddinge sjukhus och den här gången fick B och Engla hänga med in och hälsa på mamma/mormor.
Hon mår bättre hon äter lite mat och har nu fått en tv på rummet känns skönt att hon e så pass pigg att hon orkar se på den nu.Måste ju kännas bättre än att ligga och stirra i den där bunkern.
Hon har även klarat att gå en kort kort bit,duktig hon e :-)

Sedan fortsatte vi vidare hem till min syster med familj som bor ett stenkast från sjukhuset där vi blev bjudna på middag
jätte trevligt och Engla lekte med en docka.

Idag kommer Thimmy ner med flyget sedan åker han och jag till sjukhuset och hälsar på.
Måste shoppa klart alla julklappar har inte kommit halvvägs ännu.
vissa hade jag kvar i övik.

Dags med sen frukost i solskenet!
Nathalia

Hej Petra!

Kul att läsa att din mamma mår bättre.

Kram/N

Petra

Nathalia:Hej du ja det känns så mkt bättre kram Petra