Tack Tjejen



Jag har fått en award från www.sweetkay.blogg.se
Tack tjejen du vet att jag läser din varje dag så jag nominerar dig inte nu.

Nu ska jag nominera 7 st bloggar jag följer,Det blir inte lätt för jag gillar många :-)

www.bambii.blogg.se
www.lillprinsessan.blogg.se
http://www.andersssonlindstrom.blogg.se/
www.guccimama.blogg.se
www.creyla.blogg.se
www.lisenj.blogg.se
www.miasvardag.wordress.com


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Puss & kram på er!
Amanda

Åh tack!! ^^ Gullig du är!

Petra

Amanda:Var så lite så ;-)

Anna

Tack så mycket, vad glad jag blir!!

Kram kram

Mia

Vad du är snäll!! Tack, tack!! Kram!

Erika

Åh tack vad gulligt! lite svårt blev det nu för mig att dela ut awarden till sju bloggar, läser inte så många.. hmmm ?

Kristin

Tack Petra!! Ni verkar ha haft en bra dag med mamma/mormor! Hoppas ni har en kväll också, kramkram

Lotta

Men tack så jättemycket för utmärkelsen =)

Kram på dig !!

Petra

Varsågoda allihopa :-)Nöjet på min sida hehe

Lisa

Vilken fin blogg! Har du gjort designen själv? :O

Petra

Lisa:Tack för du tycker det;-)Designen har jag fått hjälp med:-)