Tips Tack!


Fick en mixer i födelsedagspresent!

Smoothies är jättegott tycker jag och barnen
nu behöver jag goda tips tack!!!!!

känner mig lite småseg somna inte förräns 3 i natt sen har Engla vaknat till och från!
Men nu är vi uppe och studsar:-)

försöker svara och skriva kommentarer i era bloggar men det funkar inte så bra?
ngt är fel!

Dags att göra frukost!

på återseende denna 2008 års sista morgon!
Miaa

De tipsen vill jag också ha om ngn kan ngt bra...har också fått en mixer men jag är ingen höjdare på den. :-)

Madde

Gott nytt år!

Hoppas ni får en toppen nyårsafton



Kram madde,

Petra

Mia:haha då e vi två:-)kram

Madde:Gott nytt år kram

vintageretroprinsessa

Smoothie recept ala Jessica :



Ett halft paket blåbär

ett halft paket frukt mix frysta båda

brämhults frskpressade apelsin jucie

vanilj youghurt

en färsk banan



Mixxa ät och njut, :=))))







Gott nytt år på er.



Ps snygg mixxer :0)

Petra

jESSICA:OOOOH tackar Gott Nytt År du med:-)

ERIKA

tack :) Hoppas du får ett härligt år 2009!