Mulet och Grått

Humör: Glad men fundersam och mkt Tankar
Gjort: ätit frukost och lunch med Engla sen har jag duschat och tvättat en maskin ringt till mamma och städat
Planer: Gå ut när Engla vaknar
Ser på: Dataskärmen och MTV
Lyssnar på: MTV
Läser: Inte mycket.
Dricker: juice

Äter: har ätit
Bästa: Att vi är friska och att B kommer hem i dag.
Sämsta: att sjukdomen cancer finns hos mina nära och kära
Barn: Glada men sover just nu
Väder: minus 2

Hoppas ni får en fin Tisdag!


Kristin

Jag mailar korten ikväll! Är ute i Vike nu och då kommer jag inte åt dom men dom kommer. Har en sjukling här hemma idag, jätte hostig men lika mycket energi ändå :) Skickar en stor kram till dig, hoppas att det snart blir bättre!!

GucciMama

Jobbigt det där med cancer. Min pappa dog i blogcancer (Leukemi). jag var 14 år så jag vet hur det känns.

Drömde om dig inatt. att vi var och shoppade ihop

:-)

Petra

Kristin:Tack vad kul för jag såg ju på bloggen igår:-)hoppas Nova blir piggare nu kram kram vi ses kanske nästa vecka ngt!



GucciMama:jasså du drömmde om mig hihi kan ju va så att vi springer på varandra på barkaby i v hihi man vet aldrig!Trist med din pappa :-(det är en hemsk sjukdom det går så fort oxå usch kram