5 mån-sprutan!!!

image54

Idag ska min prinsessa få sin 5 månaders-spruta,känns inge kul(min stackars bebis)
Natten har vi sovit igenom utan mat(skönt)Måste vara mina tabletter för jag själv e supertrött på morgonen tar bara tavegyl på kvällen då ja lägger mig,ska ta på morgon oxå men de går inte att leva som en zombi mami.
Härligt vi klev inte upp förrän 10.30 sååå mysigt självklart amma jag ngr gånger under morgonen men vi somna om.

Har laddat upp m alvedon här hemma får se om sessan blir dålig av sprutan hoppas hon klarar sig!
Snart kommer Pappa och hämtar oss.

På återseende!
VintageRetroPrinsessa

Hoppas att det går bra med sprutan i dag och att ingen feber kommer.

snygga möbler ni köpt till balkongen vart super mysigt.
Färgen på duken och det kan ju gå i turkost och brunt eller rosa och brunt snygga nyanser
ska mata Bambi sen pker vi till stan då Jimmy kommit med bilen ;)

kraaam

Petra

Jessica:Tack Tack, de gick bra m sprutan.Tack så mkt för tipset.Kram Petra

Kristin

Hoppas det går bra och att hon inte reagerar på sprutan ikväll. Vad skönt med sovmorgon, lyx! Kram

VintageRetroPrinsessa

Hallå Petra gissa vem jag såg i dag då ?

Om inte lilla Alex med sin pappa
:=)
Dom var på öb shoppade ;) ;)

Micke lika trelig som vanligt han pratar ganska högt fnissar

Ha det finast

Petra

Jessica:Hi hi han kan prata han.Vi var på el-giganten idag,ef bvc vid 4 tiden,såg Alex er?
kram.

Kristin:Engla har nyss fått alvedon,lite ont nu kram

emma

Vad söt bild :)

Linda

Får dom sprutar vid 5-månader också?
JAg var iväg med min lilla Kevin för 1 vecka sen och då fick han 3-månaders sprutan. Det var absolut inge roligt alls. Nästan så jag börja böla när han satte igång:P