Dejting Today!!!!

image33


Idag ska vi på dejt vi ska träffa Kristin och hennes Nova vi ska ta en fika på UH.
Det ska bli jätte trevlig!
Engla har sovit på pappas plats i natt,hon sov sig igenom hela natten wiiie vilken natt jag fått hon vakna dessutom 3 min innan klockan ringde,kan man ha det bättre?
De stora barnen är i skolan.Jag är ny duschad o klar.Engla tar igen sig lite till :-)inför träff med Nova kanske hi hi.
Ska nog ta mig en titt på HM idag om jag hinner,fick ju en rabatt check på 500:- inte helt fel.
Nu ska jag skynda på här medans sessan sover,dags att plocka ur diskmaskin o vika tvätt glammigt värre:(
Ha en fin dag vad ska ni hitta på idag?
Kristin

Tack för idag, det var riktigt trevligt! Har du tid/lust att ses en sväng på fredag? Kram Kristin & Nova

Petra

Kristin:Tck själ jätte trevligt:-)på fre ska jag till läkaren men vi kan ju höras om det senare i v kram Petra&Engla

VintageRetroPrinsessa

Hallå snyggingar sååååå söt hon är :=)

Hoppas att ni haft en fin dag kram på er.

Petra

VintageRetroPrinsessa:Dagen varit bra:-)kram kram