Tisdags promenad!

image48

Jag och Engla ska skynda på här,vi lämnar röran i hemmet hi hi städa får vi göra när vi kommer hem dessutom ligger det kartonger o icke monterade möbler i hallen sedan gårdagens ikea shopping....

Kram i fina vädret
Karina

Åh, vilken sötnos! Ha en så mysig promenad :)

sessan

Tack tack tack för din kommentar i min blogg! Jag kan bara säga detsamma ;0) Du har super fin blogg själv & en underbar liten Engla.
Hoppas ni får en skön dag & jag är helt enig att några gånger är det gott att bara stänga dörren om röran & njuta friska luften i stället.

Absolut på ÅTERSEENDE ;0)
Massa kramar

VintageRetroPrinsessa

hahahaha Petra vet du vad jag såg dig du gick med barnvagnen och snacka i telefonen hade rosa byxor på dig vid tågstationen hihiihihihihihihihi.

Kristin

Nu vill jag se bilder på vad du shoppade i Sundsvall :) Hoppas ni hade en skön promenad! Kram

Petra

Karina:Tack så mkt!

Sessan:Tack hi hi nja ja jobbar på en bättre blogg e nybörjare ha ha,kul du titta in.

Jessica:Ha ha jo de va nog jag men hallå ja har inga rosa brallor hi hi vita m blå ränder(lindex strumpbraller)puuuus

Kristin:Promenaden va skön,vi får höras snart så vi kan fika igen kram på er.

emma

otroligt fin blogg.
och söta barn