Vilse i pannkakan!!!!!

image39


Imorse ef barnen ätit frukost,åkt till skolan gick jag och Engla in och duscha.Hon låg på golvet o tittade på och hade roligt hon trivs bra i badrummet måste vara belysning el färgerna?Vad vet jag?Sen skulle det ammas o byta blöja.Jag snabb klädde mig o ännu mer snabb sminka mig.Björn kom hem och hämtade oss vi åkte till läkaren han tittade på mina eksem men tyckte att de va fina ingen infektion i de,fattar bara inte varför jag har ätit antibiotika i 3 v.(det undra han oxå)Jag envisades med prover,Han tyckte att de kunde ju vara bra att ta med tanke på att jag svettats en del om nätterna tidigare vi vet inte om det är vatten kvar i kropp ef graviditet el om det är en infektion i kroppen.Men proverna är nu tagna.En förvirrad o sur tant tog emot mig,hon fick problem med att få upp provrören när blodet skulle tappas ned?hon bad en annan sköterska om hjälp,de gick ändå inte?sen tog hon ut nålen och hämta andra provrör och skulle sticka mig nytt i andra armen?Hon satte dit bandet runt min arm sådär hårt de brukar göra sen tar hon fram nålen precis då går ett larm??Hon bara lämnar mig o går därifrån ha ha där sitter jag ensam säkert 7 min men Hallå tänker jag o blir kallsvettig o nervös tillslut öppnas dörren till provlab rum jag sitter i då kommer min älskade Björn o Engla in,han fundera vad som händer?ef som all personal börja springa i korridorerna som hysteriska höns och vad som händer med mig ensam i rummet?
Tack för att du kom in älskling:-)Tillslut kommer det en sköterska som lossar på bandet runt min högra arm(blodstopp typ)sen försöker hon ta över mig på nytt.Tyvärr så e ja så nervös att hon hittar inge bra ställe att sticka i hon provar men inge blod kommer ut,så nu har jag blivit stycken i båda armar men de fick ändå de blod som behövdes Tack o lov för det då!Hem sen o käka frulle för det hann jag inte innan.Björn åkte tillbaka till jobb,Engla har nu precis vaknat upp i soffan!
Anna

Vilken underbar dotter ni har!! :)
Ja det där med att ta blodprov är inte det roligaste... :/ Jag har väldigt lätt för att svimma då...