Grekisk Souvlaki och shopping

I morse när Engla vaknade vid 9 tiden va hon inte alls pigg,utan hade lite ont i magen och hade svårt att somna om,hon vaknade säkert en 8 ggr i natt och somnade vid 23 tiden på pappas axel på en kvällspromenad,ja vi tar nattpromenader för att hon ska somna det tar en evighet annars hon är trött men somnar inte riktigt. Jag ammar o ja ammar men hon somnar ändå inte kanske e det värmen???
Så vi gick upp åt frukost somna om sen vaknade vi alla tre i sängen vid halv ett :-)
Ja man behöver ju sova själv oxå för att orka med detta energiknippe!

Vi duschade åkte sedan till Kista gallerian som stänger 21.00 varje dag hur bra som helst för oss som kommer ut sent!
Käkade god mat Engla åt hur bra som helst o var jätte pigg o glad.Beställde in en smarrig kyckling souvlaki m ris engla tog spagetti m köttfärs o smaka ris av mig :-) guuud så mkt resturanger det finns i denna galleria de har ju mat från alla kulturer :-)Trevligt att kunna välja så där och sen ändå kunna sitta tillsammans och äta.

     
New shoes vagabond      H&M fin tröja Engla          Mascara &eye remover


Thimmy trött m pigg lillasyrra som käkar vindruvor m fot i fat :-)

Nu väntar min snickersglass på mig ngt måste jag få unna mig när B dricker sitt rötjut ;-)

Kristin

Gud vilka söta skor du shoopat!! hoppas ni har det bra. Det var så länge sen vi sågs nu. När kommer ni tillbaka till stan? Ha det gott. Kram

Petra

Kristin:Men hej på däj det var hundra år sen nu känns det som vi kommer hem på torsdag:-)kram

Kristin

Petra: Ja det är det :) Då får vi försöka ses snart! Kram

VintageRetroPrinsessa

Nä vad söt hon var i den nya frotte dressen kan tänka mig hur skön den är :=)



Kram

Petra

Jessica:ja den e skön :-)

Jenny

Engla/Ängla är världens vackraste namn! :)