Kvällsmiddag och bad i köket


Stoppade en Engla baby i diskhon så hon fick sig ett bad .-)


Väntar på kvällsmiddagen här i sin andra matstol som vi har i sthlm.


Kärleksmiddag färsk tonfisk med avokado m färska räkor och skagensill och potatis,morötter mums att det smaka gott
Min kärlek kan verkligen kocka och överaska med goda middagar,jag är verkligen bortskämd :-)
Engla åt avokado och potatis och lite morötter.


Sprang in på HM igår och hittade denna klänning och finfina strumpor och ett HK plåster ;-)
Lotta

Åh så mysigt såna där diskho-badbilder har jag på mina barn med, det verkar va himla uppskattat =)

Vilken middag du blev bjuden på, är det värsta mästerkocken du bor ihop med ??

Petra

Lotta:ha ha man skulle nästan kunna tro det ;-)kan säga att han jobbar på kontor hi hi ja de e kul med alla badbilder man har.

VintageRetroPrinsessa

sweety hon är

lik sin mor ;)

sitter äter chips väntar att bambi ska somna ;)))



Ha det finast kram

Petra

Jessica:he he nä hon e lik sin far jue kraaam på dig

Nathalia

Hur länge ska damen vara i stockholm då??

Har du sett min nya blogg?



http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/?tmp=25154725