Lördagskväll

Stort vykort

Känner mig lite som mamma mu nu,Engla var jättetrött kunde inte somna hon åt mat sen drack välling.
Amning är det som får henne att somna även om hon e mätt.Ont gör det hon suger så jäkla hårt nu sen ska man försöka få bort henne från bröstet då suger hon tag i det ännu hårdare AJ jag stoppar in ett finger i hennes mun men det går trögt och tillslut släpper hon greppet Tack Tack.
Varför kan män inte amma i stället? he he åtminstone lite då ;-)
Nu sover hon en tim el så och vi har en ekologisk kyckling som väntar på oss i ugnen jag är så hungrig har vräkt i mig en jäkla massa vindruvor.Till ef rätt har jag bakat en chockladkaka m apelsin och kaffe i ska bli spännande att se om den smakar!

Vad har ni ätit/ska äta denna lördag?
Lotta

Mina två sista barn, var ju ett tag sen de var så små, de använde aldrig napp!! Det var väl det som gjorde att man fick amma varje natt. Louisa min största flicka började med välling när hon var 6 månader o efter det ville hon inte ammas mera!!

Sen var det ju bara att "trycka" i nappen när hon vaknade om nätterna =) Men alla barn är ju olika !!

Ha de så bra, Kram !!

Lotta

Du är utmanad på min blogg !!

Petra

Lotta:ja engla e ju snart 10 mån ;-)äter bara på ett bröst i för sig ha ha men kanske hon lessnar snart o sover hela nätterna hihi kram