Matförgiftad!

I går fikade jag med tjejerna på UH tog en räkbaguette och skogsbärsmoothie.
På kvällen käkade vi tacos som B lagade lite starkt men sånt brukar jag tåla,Men shit fick världens kramper i min mage
trodde jag skulle dö inne på toa allt svartna för mig och jag blev hysteriskt svettig,fram med spypåsen fy faaan vilka kramper i magen.Jag kännde att det här står inte rätt till så B ringde sjukvårdsupplyssn ef som jag blev oroad ang att jag ammar oxå,de konstatera matförgiftning kanske var det räkorna kanske var det kycklingsalladen vi åt dan innan?vad vet jag?men det jag vet är att det var bara jag som åt räkbaguette.

Helt slut blir man ju av allt kräkande!
Min söta Alex tappade upp en varmt skumbad till mig senare på kvällen och levande ljus brann för mig jag kände mig som en prinsessa att få ligga där o bli ompysslad av henne ;-)sen spelade vi fia m knuff i min säng.

Idag är man ju helt borta känns det som vågar inte äta ännu dricker mitt te istället.B tog med sig Engla ut på promenix för att köpa skorpor åt mig.

jajaa man ska väl bli frisk då ;-)
Men vilken helveteskväll det var phuuu....

När jag blir sjuk vilket händer väldigt sällan DÅ längtar jag ef MAMMA haha ja ringde faktiskt till henne från toa tssss.....
då blir ja som en bebis :-)

Tur du svarade och var hemma mammsen!
Kristina

hoppas du mår bättre snart!

det är riktigt kul nu..händer massor och så fort dem lär sig..

Anneli

Hejsan!

Åh va jobbigt:( lider verkligen med dej.

Hoppas du mår bättre!

Kramar / anneli

Lotta

Åh fy fasen, det lät inget vidare det där =(

Hoppas att allt är bra nu.

Jo visst är det skönt att ha en mamma att ringa till ibland, hehe !!

Tur att du hade Alex som pysslade om dig =)

Ha en fin kväll, Kram !!

Petra

Kristina:jo jag mår redan bättre ja det är så kul nu med de små liven ha det bra!



Anneli:ja dessa räkor :-)men det e bättre nu kram



Lotta:jag blir en mammagris när ja e sjuk hi hi ja alex så så omtänksam ha en bra kväll kram

Linda

Men fy fasiken vad jobbigt det lät, tur du mår lite bättre nu iaf=)

Tess

fy vad hemskt!

Petra

Linda:ja inge nice alls fy hatar att spy.



Tess:ja inge vidare men tack o lov e man på benen och återställd igen

VintageRetroPrinsessa

Usssh :( värsta man kan tänka sig jue

vart är solen vi önskade oss ?





Kram

Petra

Jessica:ja vart e solen ???