Nu drar vi.....




Värmande varmt ute!
Vi ska sitta i en bil 6 tim tjiihooo så lockande.

Alexandra har nyss blivit upphämtad av hennes pappa de ska mot Finland så man ska väl inte klaga de har dubbelt så långt att åka.Kommer sakna ihäl mig ef dig Alex men jag har packat ner en god matsäck med massa frukt o godis.

Får se hur mkt jag hinner blogga i storstaden då ;-)

kram
VintageRetroPrinsessa

Åhh ni stack ändå ?

ha ha ha ha tänkte ju kolla om i ville gå på stan kiak fika men det kan vi ju ta en annan gång

ha det finast där nere så kanske vi hörs msn ?



pssst Bambi har fått upp sin nionde tand hihihi ;)

Lotta

Ha de så jättegott =)

Kram !

Petra

Jessica:japp vi åkte ner i går :-)kram ses kanske nästa v?



Lotta:tack tack det ska vi detsamma

Nathalia

Hej Petra!

Hur länge är ni i Stockholm?

Gabbe

Ursäkta, såg din ålder bara..

Ofta du är 38, du ser mycket mycket yngre ut

ska jag säga!!

Fan inte mer än 32 år ju ser de ut som =P

Petra

Nathalia:vi är här en v ungefär.



Gabbe:Tack för komplimangen men tyvärr så är det ha ha ;-)

NADIA

Sweet!

Linda

Jag har sparat bilderna på min dator så säg till så skickar jag dom på msn!

Petra

NADIA: :-)



Linda:ok tack då vet jag!