Söndag

En som river halva hemmet nu är Engla bus...




Var på stranden igår gissa om det är kul att leka i sanden??
Engla sov en tim i vagnen till havsvågornas kluckande tror jag ska leta ef havsbrus om kvällarna :-)

Systrarna har kul i sanden både engla o alex bada!


Mammas hjärta. Finaste Alexandra

Alexandra har nyss flätat mitt hår det är så otroligt avslappnande och jag blir lugn i hela kroppen guuud så skönt.
Hoppas de blir beach väder i morrn vill bättra på brännan lite.

Engla har somnat och jag tror de e för natten kanske man själv ska nanna kudden snart?el blir ja kvar här i cybervärlden

Lotta

Vilken mysig dag på stranden, här har det mest regnat o åskat hela dan =(

VintageRetroPrinsessa

Fin Alex va i klänningen från Lindex riktigt snygg var den må jag säga ;).

synd att vi har så mulet i dag :(



Blir en inne dag ser det ut som :S

Petra

Lotta:ja idag e det regn här



Jessica:javisst va den fin ;-)