Torsdag



Den här fina kudden kommer från www.systerlycklig.se 

Engla tar en liten nap själv ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för vi ska till bvc och väga o mäta ;-)
Det var ett tag sedan vi var där så det ska bli spännnade att se vad hon väger.

I morgon kommer min stora tjej hem igen ska bli kul att få träffa henne det har redan gått en vecka sedan hon fjög hem till sin pappa.

Nu vaknar en engla

På återseende
Anna

Vilken vacker kudde!

Ja ibland måste man faktiskt påminna varandra om hur bra man har det.(Ditt förra inlägg) Det är härligt att läsa en text som uttrycker så mycket lycka.

Ha en bra kväll!

Kram

Anneli

Välkommen hem!

Va bra ni verkar ha haft det.

Att Engla tar vällingen ä ett stort framsteg, grattis:) det underlättar faktiskt. Vårt lilla gryn har minnen full m tänder nu, dom bara ploppar fram.

Ha det jättebäst / kram anneli

Tess

kudden var ju underbar!

Linda

Nu äntligen har jag gjort utamningen haha, bättre sent än aldrig!

Petra

Anna:Tack ja man får en eftertanke i bland;-)det hjälper juy aldrig att vara bitter över saker ha ha ja visst va den söt kudden kram.



Anneli:Tack ja nu e vi hemma igen,nja vet inte om de hjälper så mkt m välling hon ska snutta 58 ggr varje natt ändå men de går väl över så småningom vi måste ha en dejt snart ju innan du börjar jobba igen kram på dig.



Tess:ja den va lite speciell ;-)



Linda:åh kul e du hemma igen ef sem?ska kika in på din blogg snart fick du mitt mejl?kram