Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

ellie

hih aa de va dom=)

Lotta

Men vilka söta burkar =) Vem skulle inte vilja ha dem ??

Go'natt på dig !!

S A R A

über söta förvaringsburkar <3 svar: åh tack, jättekul att du gillade min blommiga kjol :) älskar ju att sy så ;P kram

Kristina

Det var längesen man läste horoskop, kul att du tänkte på mig=) jag är våg och min man är oxe och vi skulle bara ha lite gemensamt sen skulle jag tröttna visst. Men det är roligt!

Så mycket ni har hittat på, ohh så skoj. Har knappt haft tid att sitta här då Bella är igång hela dagarna. Bara sätter in bilder till mormor och morfar som är på semester. Ha det så bra!

Petra

Astronauten:Tack för det;-)

Ellie:ja ,-)

Lotta:ja precis de e supersöta att förvara i köket.

Sara:ja den va så söt ska kika in igen sen.

Kristina:ja det e lite kul m horoskop inte alltid de stämmer men ändå:-)ja man får passa på att snabb uppdatera sig om dagarna ;-)kram