35 graders kvällsol



Engla är på upptäcksfärd.




Spännande hårsnodd det här,kan de va mammas eller?



Jag tar ett smakprov o ser efter.



Tittut här har vi det roliga städskåpet där dammsugaren brukar förvaras!



Tog oss en kvällspromenad när B kom hem men vad varmt :-)orka inte gå så långt de fläktar ju inte ens,jobbigt att sitta i vagnen vill bara bli buren o solhatten vill jag inte heller ha på mig.

Engla har nyss svalkat av sig i ett bad de tyckte hon va skönt,så nu sover vi en liten nap.Har mest ammat idag orka inte äta mat.

Dags att göra mat till oss vuxna lammkottletter blir det mums säger jag som e vrålhungrig nu!
Linda

haha men gud så söt=)



ja jag vet men man måste shoppa på sig lite ibland=)

Kram

Tess

så gott med lamm!!



Petra

Linda:en riktig buse!ja shoppa e kul.



Tess:ja de blev kanongott ;-)

Lotta

Så gullig man kan va då =)

Här har det inte varit fullt så varmt, men i helgen ska det väl bli värmerekord, Gutt för då är jag lite ledig på eftermiddagarna i alla fall =)



Jag hade oxå tänkt att plocka lite syrener till barnens skolavslutning, men här är de redan överblommade =(



Ha de så jättegott !!

KRAM !

Petra

Lotta:värmerekord e nog här redan phu så hett.

de luktar så gott med syrener tyvärr vissnar de för fort! ha det bra i värmen kram

VintageRetroPrinsessa



sötnöten.

herregud vad varmt det var igår trodde jag skulle smälta bort :S hahhahaha

kraaaaam